lördag 7 augusti 2010

Hemma igen då:)

Japp ef att ha varit i Starrnäs hos mina bästa verkligen:)Saknar er såå!!!!Hur är de möjligt man kan ha såå roligt med er alla,å alltid träffar man nå nya roliga människor,känns som er bekantskapskrets liksom aldig får ett slut....å de är himla kul!Har nog aldrig varit med på en sån kul kräftskiva ever!!!!Tack för ni finns i mitt liv!
För övrigt så vet jag väl inte såå mycket mera om vissa saker än jag gjorde innan kan jag väl iaf säga!Allt har sin tid den saken är då säkert....jag har den oxå på sätt å vis kan man väl säga!Min vilja är enorm:)Fastän jag lider av konstant förvirring....
Men i dagsläget finns mina tankar hos min nära vän å hoppas verkligen att det löser sig förstår de är för jäkligt,som jag sagt kärleken som är såå enormt vacker kan göra en så jäkla ont såå fy:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar