onsdag 11 augusti 2010

När drömmar blir verklighet!

Ja såå länge som hon ridit å nu blir hennes dröm sann!Emmy ska få en EGEN häst av sin Pappa!Hon skiner som en sol,dagens kommentar:Trodde Pappa aldrig skulle säga de orden....Nu letar vi stall plats sen blir det köp!Glad för hennes skull verkligen,eftersom de är mitt stora intresse med!
Ja drömmar det får man ha absolut,allas drömmar slår inte bara in sådär,man lär kanske tro på att det någonsin gör de med:)Vet ej själv vad jag drömmer om inget speciellt,som de ser ut nu så tar jag iaf ett steg framåt å inte två steg bakåt iaf!Har släppt mycket funderingar å försöker bara fånga dagen.Tror jag mår allra bäst av det. Det som sker,sker bara i livet allt kan man inte styra över hur gärna man än skulle vilja!Allt har sin tid å med vetskapen om det lever jag på som vanligt å har det bra!

1 kommentar:

  1. Underbart för Emmy!!!! Och även dig min vän! Love din vän rosie! <3

    SvaraRadera