måndag 9 augusti 2010

Några dagar framåt:)

Ja fick en väldigt trevligt Lördag kväll med Kent å Rosie då min rastlösa själ behövde sällskap!Alltid finns de vänner runt hörnet hur många som helst känns såå bra!
Det är väl både på gott å ont att ja är en djup människa en riktig funderare kan jag tro...jag tänker mycket å helst då de blir stilla omkring mig!En planerare, gillar lika mycket att mitt liv är väldigt uppstyrt lika väl som jag kan ta dagen som den kmr!
Jag är sådan alltid varit bara gilla läget!
De sista dagarna har väl oxå fått mig inse att någons totala lycka kan ta slut bara sådär,men det kmr ordna sig för min vän, följa hjärtat inte vad alla andra vill,vad som känns bäst för dig!Men har även gjort mig påmind om att livets väg är såå fruktansvärt olika för alla...Därför lär man vara stark å hålla fast på det man verkligen tror på:)Man lär vara stark även fastän visssa saker gör såå ont!
För övrigt landar jag i mitt liv,Mamma gav mig några kloka ord på vägen i.g å visst har hon såå rätt hon är bra klok!
Åh alla mina vänner som stöttar mig i mina beslut får mig att inse att de är inte farligt att ta ett kliv framåt,man måste det tack för ni alltid förstår när jag behöver det som bäst!Stor kram på er!

1 kommentar:

  1. Men malin man kommer så långt att vara stark och vis! Vad alla dina vänner tycker så är det säkert av sanningens ord! Vi vet att du kommer att få den rätta en vacker dag, så fortsätt min vän att leta, rätt som det är säger det bara klick dä du minst anade det! Kramizar min fina vän´! Älskar dig! <3,

    SvaraRadera