måndag 23 september 2013

Att hitta rätt väg i livet:)

Gör man någonsin ja tror de:)finns en åt alla någonstans finns två bitar som passar ihop!har funderat på de i kväll!är kärleken som en lotto vinst:)❤hittar man rätt tror jag!tror inte på ett evigt deijtande bara för att!hitta den man aldrig vill leva utan!den listan kan göras lång!en dag hittar man bara rätt!genom åren har man ju träffat några!inte många de få har fastnat!olika faser i livet gjorde de aldrig blev nå!en riktigt fin vän fick ja i någon:)Som du säger vi hörs inte alltid men du vet vart ja finns:)så är de!du gav mig många skratt du är lite som ja...lika tokig:)min fina vän Anders du är trygg!någon vän ja trodde ja hade försvann...eller ja gav upp!en har ja kvar med på sätt å vis!du är oxå min vän fastän vi inte hörs mera...vilket ja saknar där var de ett möte med storm❤men ett avstånd...i dag har ja lärt mig visst verkligen suger avstånd å tid men finns kärleken å viljan går allt❤❤❤❤13 dagar utan cigg i dag:)det ni!ja håller upp vem som kan falla!kraaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar