lördag 7 september 2013

Ja har mött min Överman:)

Såååå är de!hela dagen har mitt känslo register varit ur form!i flera dagar...i dag har min ordlista i mobilen fått många nya fula ord!ja vet å några har Niklas fått erfara!du är Mannen som har svar på allt!min egen psykolog min ordbok,mitt eget lexikon!hur kan du veta sååå mycket!de du inte har svar på är inte värt att veta sååå är de!du är verkligen min trygghet!i dag har du fått tagit hela mitt känslo register å du bara tar det!för du vet om ja inte får säga vad ja tycker spricker jag!tur man kan å kan du inte är de tack å hej!låter hårt men så är de!annars haft en kanon dag/kväll på jobbet❤❤mitt bästa jobb med fina människor gör mycket!åh vet ni släpp aldrig de ni tror på hur mycket de än blåser!kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar