tisdag 10 september 2013

Tack hjärtat för allt❤

Ja i går tog ja tåget till Stockholm för att möta upp Niklas min fina kärlek:)efter 14 månader med dig är känslan obeskrivlig ännu❤❤❤vi bodde mitt i stan:)åh självklart bytte du rum såååå ja fick badkar ett jätte fint:)tack!vi gjorde stan,gick på Hö torget,fika å bara myste!vi hade planerat bio men vi hoppade över!vi besökte Is baren på hotellet riktigt mysigt❤❤❤Sen fick ja in dig på Max:)haha du är mycket för fin restauranger men ibland händer de:)din stackare har fått lyssnat på min hosta  hela natten men gör ett försök nu å slutar!Hemma nu å saknaden är sååå stor redan:(tack för kaffe koppen den symboliserar mig å mitt skiftande humör!åh tack för den fina pennan som ja ska ha på mina fack utbildningar!du är bäst bäst å är sååå lycklig du finns❤❤❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar