fredag 17 juli 2015

Back to Normal!

De finns en vardag där man lär landa!jag vet det!åh vet att man ibland lär stanna upp å lyssna!jag va tidig på jobbet i morse!de hör inte till vanligheterna!jobbat både FM å kväll:)va hemma i mellan å läste å sov lite!trots allt tar de på krafterna livet!                                              Hade glass å kaffe deijt med Sofia innan jobb pass 2!träffade Linda å fick kramas💗Gittan💗ja mina vänner är nog de bästa som finns!ibland har man dock bara inte orken!ni vet jag vet var ni finns!åh mitt jobb bättre terapi kan man nog inte ha!åh få chansen att kunna ha sina bästa vänner på jobbet med!vi hade iaf tur i nått Jenny💗💗💗nu består resten av helg av jobb:)väl hemma har man fått vin å rosa💗av Emlan å Kalle!för jag passade Dalton!men åhhhhh!sånt värmer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar