fredag 24 juli 2015

Jobbaaaaaa!

Kors i taket va jag tidig på jobbet i morse!trots att jag vaknar ett par vändor per natt!åh brukar oftast vara pigg!nattens tankar heter de kanske!min hjärna ställer in sig på olika saker!är väl ett sätt att hantera saker det med!jobbat FM åh va hemma en liten stund!sen dags för veckans andra jour:)jag gillar dessa jour nätter alltid gjort!                               Fick höra nått i dag som jag väntat på!något bra hoppas jag de blir av det!åh min bästa vän Daniel fyller 34 år i dag:)du ger mig bra energier å alltid gjort!hoppas din kväll blev lyckad!i.m efter hemkomst till Ikea då:)nu ska Emmy handla de sista!1 vecka kvar till flytt!se hur de känns när du stänger dörren åh får eget!min tid är nu💗åh till mina underbara vänner för ni finns!långt bort som nära!ni är livets kraft💗💗💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar