söndag 19 juli 2015

Visshet!

Är bättre än ovisshet!nu vet jag lite mera åh nått jag funderat på har släppt!även om vägen blir lång jag vet!så känns de ändå bra!åh att jobbet gör mig gott är inget snack!även om helgen blev väldigt intensiv med mycket timmar på jobbet!så mår jag bra då!kollat på Vallhunds tävling i Bråfors!fin miljö!fortsatte sen till Boten för fiske:)bara få vara på jobbet med sina arbetskamrater,som inte frågar massa känns bra!efter att ha befunnit mig på jobbet bara 38 timmar sen i Fredags tar nu ut sin rätt!i.m special uppdrag sen ledig Tisdag!Agendan fylls med må bra saker!sånt gillas!kom hem från jobb å en full diskbänk,åh Emmys rum bombnedslag!om mindre än 2 veckor flyttar du!kommer bli tomt men vet du vill de så gärna!när liten blir stor är min tid kommen:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar