onsdag 21 oktober 2015

De va det!

3 intensiva veckor rehab är slut!åh jag är förväntansfull över de jag fått med mig:)tänker redan annat!fått umgåtts med människor jag i vanliga fall inte skulle!lite vemodigt säga tack för denna tiden....De avslutar på Fredag men då har vi begravning<3!återträff i April åh tid åh få knyta säcken nästa vecka hos Kuratorn!      Att erkänna att man mår dåligt kan visa sig vara en styrka!jag gjorde,åh jag har rest mig åh mår bra i dag!                           Åh är så stolt över min 17-åring som sköter skolan:)bor ensam å är som mig noga å ordning å reda hemma!både du åh din syster har aldrigt haft några omskrivningar!vi kör med öppna kort!jag gav dig chansen bli vuxen åh som de ser ut nu har du förstått!man växer i rollen:)livet kostas på!                     Jobbat åh lovade mig själv inte måla i kväll efter jobb....bra de gick greppade pensel å färg:)börjar arta sig!snart bara väggarna kvar!ska de va så ska det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar