söndag 4 oktober 2015

Sorg💗💗💗

Vilket brett ämne!åh så svårt att förstå åh ta in! Att känna sorg åh förlust över så olika saker!mista en vän,ett jobb,förlora sin livskamrat åh då menar jag inte bara död!alla hanterar vi på olika vis!jag kan omöjligt veta hur de känns att förlora den man älskar!som står en nära.....jag förlorade en fin vän i Cancer!tog år att inse du va borta!alla fanns men ingen kunde riktigt förstå!nu lever jag på minnena💗💗💗.                                       Sånt som händer alla andra drabbade nu oss!Hanna förlorade sin Robert!jag har gråtit å varit ledsen å chockad!livet är orättvist!jag tyckte oxå mycket om Robert!men bestämt se de som de va menat!jag tror ju på att allt som händer har en mening!kvar är vi åh vi lär alla vara starka åh ge det tid!jag har som Hanna så fantastiskt underbara vänner å familj!som du Hanna!alla finns!vi försöker förstå men kommer aldrig göra det!                           Jobb helg slut!gym med Jenny å Karin nu ni:)i.m är det Måndag å ledig!en måndag jag längtat till såå oerhört mycket!ibland tar saker nya vändningar!men ändå en dag i taget tror jag på:)gäller lita på de man älskar blir bäst då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar