onsdag 14 oktober 2015

Ladda på energi!

Kursen gör mig slut!i dag va de mycket känslo prat:)Man öppnar sig för okända ovant!i morse ringde jag Fonus!ni hör ju!åh anmälde mig,Mamma å Emmy till begravnings kaffet!vems begravning skulle vi på?Som en käftsmäll!de blev så satans påtagligt nu Robert💗.                    Livet rullar på de måste!man måste blicka framåt för att orka!så va passade bättre än åka till stugan!en tidning tog de!nu brinner de i bastun!eftersom jag har finn blod i mig älskar ja med basta:)många förstår åh finns å lyssnar!tacksamt!dock är det en som förstår mig som en öppen bok💗💗💗det är tyst här ute åh man hör elden!Snart kommer Sofia en av mina bästa vänner:)gymmat oxå!folk pratar på mera när man kommer ensam!nu är de bara köra på:)så skönt trötta ut kroppen:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar