torsdag 16 juni 2016

Försovning=dålig start på dan!

Niklas klocka ringde 05.30!vi stängde av som vi brukar:)åh somna om:(!gah inge morgon kaffe blev de heller! Dock vart du bara lite sen till första mötet iaf:).               Förstår du va trött,ändå la vi oss i tid:) då du helt plötsligt kom till Hanna:)visste du va hos dina föräldrar,åh trodde du skulle sova över:)men du kom till mig du:)gulle:)bara 30 min med bil därifrån!     Usch vad jag tuggar på dig emellan åt:)våra olikheter som ändå gör att de blir bäst:)åh du kan verkligen få en på topp:)  åh nog har vi pratat om allt:) snart 4 år sedan jag träffade dig...åh visste direkt att du va mitt öde<3 min livs kärlek!         F.m åh frulle hos Karin i dag oxå:).             Åh 2 veckor med bröst i dag!de gör ont ännu,men värt de!hade inte klarat denna resa utan Niklas:) åh ingen rökning heller!nope!tid efter operation har varit tuffare än jag trodde;)men en Dalkulla hon fixar allt:) Chai Latte gott:)väntar på mina kaffe bönor med smak:)Niklas kommer nog i håg,en dag! Du är bästa alltid! Ändå!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar