måndag 6 juni 2016

Nationaldagen!

Som vilken dag som helst kan jag tycka:) typiskt svenskar som gärna vill överdriva! Så tycker jag!                                           Vaknade tidigt:)sen låg jag kvar länge!ligga är ju bäst!hoppas denna tyngdlag lägger sig i veckan:).                   Jag känner mig lite osocial!men de får så vara nu!                                                      Trots de fick Mamma med mig på Motordag typ:)gamla Fordar:) skönt komma ut lite åh bjuden på mat blev vi oxå:)Emmy med! Skönt ha Mamma hemma i Sverige igen:)tog ett tag inse men så är de:)du hänger med mera än man tror:).                                                   3 veckor utan cigg! Jo då jag äter i stället haha!tar de sen:)jag åh Niklas ska nog börja springa lite:)när allt är läkt:)så jo då jag kommer tillbaka:)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar