söndag 12 juni 2016

Jag älskar dig<3

Du är liksom en stor del av livet!med dig kan jag vara just jag:) finns nog ingen som är så duktig att ge komplimanger som du:)hela tiden:) du gör verkligen allt för mig:)lika som jag gör allt för dig!alltid!    Vi har pratat mycket denna helg!finns inget outrett! Åh jag har gråtit även i dag!man kunde bli extra känslig ef operation!de är så mycket känslor åh allt blir så stort!                                                 Fick äggröra med skinka till frukost:) dina steg i köket åh jag ligger kvar i sängen!      Du har åkt hem nu:(vi ses på Onsdag igen:)fått mat hos Ewa åh talat lite:)livet blev aldrig detsamma sen du kom Niklas!snart har de gått 4 år<3! Åh kärleken blir bara starkare!jag älskar dig!du är mitt hjärtats röst:).                     Åh klänning till bröllop✔️rosa:) kanske köper svart kavaj till oxå:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar