torsdag 28 juli 2016

Det bara är så<3

Verkligheten kommer i kapp:)planet hem höll tiderna iaf:)svårt att skiljas från en topp semester åh ifrån dig oxå!att jag älskar dig så hjärtat nästan pausar,hur förklarar man de?att du känns som kärleken jag väntat på sen jag föddes? Alla förstår ej,åh behöver ej!                     Du åkte hem,de gör ont! De bästa är att jag behöver tid att vara med vänner oxå:)träffat Emmy med såklart:) fikat med Ritva,spelat golf med Jenny,åh avslutade kvällen hos Sandra med balle häng:) i,m står tvätt på agendan:) sen tar jag tåget till Uppsala:) hem på Lördag för att återförenas med vänner åh fest:)man lär vårda båda!har man bästa vänner åh kärlek förstår båda:)åh vi va nog de enda som åkte hem i våra hattar:)dock lär jag träna på "duck face":)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar