onsdag 6 juli 2016

Vänner:)

De bästa som finns:)även fast jag spenderar mycket tid med Niklas:) så vårdar jag ändå mina vänner! Åh han får ofta vara med åh hänga med de oxå:).     Ewa tog jag fika med vid henne på FM:)hon fick agera frisör:).                         Sen hade jag deijt på byn med Ritva:)tack för väskan:)nu har jag vit handväska till Lördag:) Du är snäll du:).                          Nu jour åh på jobbet:) i.m till Hanna:) ja de rör på sig som de ska:) åh tack Niklas för alla fina selfies jag får:)gör mina dagar lite lättare:)åh jag länkar blogg till FB:)inte aktiv!in åh kollar,mest samma dravel!Alla lyckliga....men under ytan,är de så lyckligt?lätta era hjärtan!fan är man arg,bitter el vad!dela deee! Ingen lever prinsess liv:) jooo jag dååå:) mycket snart ska Jag vidga mina vyer till Niklas:)blir väldigt spännande:) åh sista bilden är dagens bränna:)älskar mitt tattar blod:)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar