måndag 11 juli 2016

Resfeber!

Inte jag inte:)Niklas upplyste att om 8 dar åker vi:)han har planerat vår resa:)i massor:)bra jobbat!nu får du landa lite i Svedala:) åh tur du fått lite sol på dig:)bra träna upp pigment:)då jag är en stor pressare:) inte hemma så mycket,men utomlands!                                               Har gått in på sista jobb veckan oxå:) åh pratat med Proforma:) de är normalt de svajar med känslor mera än vanligt ef operation:) klart jag hade trott de skulle läka över en natt!                                     Åh tack för god mat åh paj Mamma:)glad du finns nära mig:)fast jag inte alltid säger de! Sen att vi faktiskt kan prata om allt:)både jobbiga åh roliga saker,som de ska:) jag älskar dig:) vet jag är utomlands på din födelsedag men firar sen:).               I.m står jobb på agendan,och till Bubbarsbo:) Karins stuga:)livet på landet,åh älsklingen i Svedala:)nu har jag båda mina terapeuter hemma:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar