tisdag 15 december 2009

Snön o änglar


Är de som de säger att ljuset gör oss piggare?El inbillar vi oss bara?Tycker jag mår mycket bättre nu när snön kommit även om de är jobbigt att gå.I morse värkte benen av allt pulsande men men blir man smalare ha ha -7 kilo nu jippi!Så kmr plogen sen vilket jag kan bli vansinning att de ej plogar,men sen när man åkt omkull ett par vändor å verkligen hoppas att ingen sett en,då är ändå stora frågan varför de skulle ploga å det skulle bli såå halt.Ja vad säger man,aldrig blir man nöjd,nope!
Ja ja ut å gå ska jaG Å HELST ska det gå undan oxå!
Hade hoppats på besök från min pappa denna vecka men nu törs väl inte gammel gubben ut å slira när de är såå här halt kan jag tro....ja ja vi ska ses å de är med basta nu ger jag mig inte,vem vet vad morgondagen ger,ingen kan säga de med säkerhet
Annars har jag haft Emelie å Leon på besök å Ritva fick även ta del av lilla godingen som bara skrattar,mysigt är det.
Ja annars då varit i stallet och jag som trodde de va sista ridningen i dag men ack vad jag bedrog mig va ju liksom nästa vecka oxå.....ja ja då är de väl så sen får hästarna lite julsemester iaf.
Ja och snö i massor va ut nu på sen kvällen å gjorde min snö ängel,ja lite kul när de bara va att dra upp täckbyxorna och inse att de faktiskt t.o.m va lite stora ja övning ger färdighet mina vänner,dags för en bok men känner mig pigg,klart de när man blir några kilon lättare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar