torsdag 3 december 2009

Vilken kväll

Får väl börja med att tacka Anita för förfrågan.Detta var min första seans faktiskt.Nog har jag träffat ett medie men bara på en privat sittning och de gav mig massor av svar på olika frågor.De va väldigt personligt inte bara kontakt med andarna utan även följeskapet man har med sig oxå.Ja känner i magen när någon är gravid sa han å det stämmer....han nämde oxå om jag va gravid men det kan jag säga med säkerhet att jag inte är iaf...Han undra om ja va lycklig,är jag väl sa jag....dt ville han spinna vidare på men blev såå personligt så där va de stopp.För närvarande är allt bara ner....bara för mycket med allt.
Men ni som ej pröva detta gör de,som ett lugn gick genom hela kroppen,då jag kom klappade hjärtat.Ska boka en privat sittning med han en vägledning i livet mina nära har jag haft kontakt med förr de har de bra.
Angående jobbet sa han ingen bodde där de kmr å hälsar på varav jag får sådan fruktansvärd huvudvärk...alla energier....fick jag svar på de,jag är mottaglig varav de blir såå.Jag är rädd skulle inte vara de inget som syns men känns,jag känner deras närvaro och det skrämmer mig som fan....Mycket att smälta in var de men ni som ej prövat.gör det finns många budskap där ute som vill fram<3

1 kommentar:

  1. Hej Malin!

    Kul att hitta dig på ett annat ställe...Visst var det bra i torsdags.
    Hittade något skojigt i ett av dina tidigare inlägg...
    "Längesedan mina va så där små....men takterna sitter kvar,alltid. Tycker fortfarande det är väldigt kul att köra barnvagn". Hahaha vänta ska du se Kristian kommer att få rätt.

    Kram Kristina

    SvaraRadera