tisdag 26 oktober 2010

Dagvild!

Ja det blir fel att jobba vaken natt då de inte hör till vanligheterna!Jag är ju mera för jourer!Nog för att jag är kvällsmänniska men de som bli fel är ju att man sover o vaknar mitt på dagen:(Jag är ju gärna uppe sent å även tidigt,de låter knepigt men är ju såå iaf!
Så trodde seriöst de va Måndag i dag men Tisdag å Onsdag i.m var tog veckan vägen?????Men bra iofs snart Fredag å ska ut på Lili å Sussi som säkert många andra med mig!
Såå i dag har det ju inte blivit såå mycket gjort!Ingen målning står still denna vecka då jag har en natt till denna vecka såå ligger jag lågt å fortsätter med det nästa vecka de står ju kvar,jag vet det:)
Annars är livet som vanligt!Min pellets brännare har slutat fungera men nu är ordningen återställd:)Tack snälla Raimo för det för att du alltid ställer upp!Å FRedrik har fixat min diskmaskin såå nu är jag såå nöjd såå nöjd:)
Är nöjd med mitt liv så gott som det går å har lärt mig att man kan vara lycklig fastän begränsningarna är små!!!
Ewa jag tänker på dig o finns här vet du,ALLTID!
Kram Alla

1 kommentar:

  1. Ja du Malin vad säger man!!!! Sönt med vänner som alltid ställer upp! Ja jobba nätter skulle aldrig passa mig, är snurrig nu men vad skulle man vara om man jobbade nätter helt sinnes förvirrad tror jag! Du vet att jag alltid finns är det något så bara ring! Puss på dig och barnen! Love You! <3

    SvaraRadera