lördag 16 oktober 2010

En bra tid i mitt liv:)

Har jag såå enormt bra!snacka om att man lever med besked!Tänker inte ta såå allvarligt på saker låta allt ha sin tid!Leva i nuet vilket jag verkligen gör!Jag behöver detta för att må på topp!Jag har hört av andra att singel tiden va den bästa å kan nog hålla med!man gör som man vill,vilket gäller allt!Sen kan man ju självklart sakna många saker men inget som går att ordna!ja ska ingenstans!Sen att vi är några som har lite samma öden,ja de måste varit någon med där!Som ville de skulle bli såå!
Jag är fortfarande samma gamla Mallan men mitt liv ser lite annorlunda ut bara!Å jag har bara en sak att säga om det,me like!
Ha det bra där ute,jag ska!

1 kommentar:

  1. Ja du malin du ser ju så otroligt glad och stark ut varje gång jag ser dig! Så jag tvivlar inte ett dugg på att du inter mår bra! Kramizar ärlan! <3

    SvaraRadera