söndag 24 oktober 2010

Helgen:)

Ja den har varit guld!Katrinehom har varit här,mina vänner å en gammal barndoms kompis från Avesta bara sådär va rätt fränt!Tror vi alla är nöjda med helgen som varit!Den har även oxå gått i kärlekens tecken men då syftar jag inte på mig!Mera lycka åt vissa å mindre åt andra:(Ja livet blir väl sällan som man tänkt sig kan jag tro.Ingen väljer våra öden bara att acceptera att vissa saker i livet inte blir som man vill,fastän man önskar!Men man ska aldrig sluta att tro å framför allt inte på sig själv!Den starka vinner alltid!Å me tiden blir allt bra fastän vissa saker tar olika lång tid!
Kram på er alla!

1 kommentar:

  1. Önska ´kan man ju alltid göra. Men det bl´r ju sällan så! Va roliht att du har haft en bra helg vännen! Ja jag hade en trevlig lördag med dig och Karin! Kramizar! <3

    SvaraRadera