torsdag 28 oktober 2010

Min blogg 1 år i dag!

Vill ju börja med att tacka alla trogna läsare som följer mitt liv å dess vardag!Ja i dag är det alltså ett år sedan jag startade denna blogg!Å visst har det varit mycket turbulent under mitt liv genom det gångna åren!Olika möten,barnen,kärlek,hjärtesorg,partaj ja livet i största allmänhet!Varav jag bytte namn på den till mitt liv å dess varadag!
Såhär 1 år efter...Jag är fortfarande singel,jag lever livet å mår bara bra!Jag har valt att kämpa för att bo kvar i huset som vi alla trivs i!Hanna bor hemma å Emmy med!Vi har det lugnt nu när allt har lagt sig å verkligheten är i kapp kan man andas ut,se framåt å framtiden ser ljus ut!Jag har underbara vänner även er som jag inte träffar såå ofta så finns ni alltid och lever genom mig!Vissa minnen bleknar aldrig å vem har sagt att de ska det!
Ha det bra alla där ute jag ska:)Med vetskapen om att tiden läker allt å såå länge de finns hopp såå har du fötterna på jorden stadigt!!!Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar