tisdag 9 november 2010

Att släppa saker å sluta fundera på allt!

Jaa om man ändå kunde det!Men man är väl en riktig funderare på gott å ont många ggr!Men tur man har vänner omkring sig man kan dela allt med som alltid förstår!Ja du med Mamsen dig kan jag oxå dela allt med vet du väl!Men jag är ju vuxen å styr ju över mitt liv ensam,mitt handlade å tankar om olika saker i livet!Ja allt som inte dödar en härdar en såå är det!Man får släppa vissa saker!Å jag som har en sådan stark tro på ödet,vart tog den vägen kan man ju undra!Ja ja det jag tror på å vill iaf det släpper jag aldrig!!Åh allt ordnar sig i slutändan!När man har såå underbara vänner omkring sig kan man iaf aldrig känna sig alena den saken är då säker!Å barnen såklart största glädjen i livet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar