söndag 14 november 2010

Även denna en super helg!

Ja man har världens bästa jobb det går inte av stapeln för nått annat!Lätta steg dit å tunga hem....vilket gäng vi är:)Jag har haft såå roligt å det är inga problem å "flappna" av bara vara just den du är underbara känsla!
För övrigt har dagarna rullat på som vanligt med barn,läxor å körningar å vänner såå klart!Nästa helg är jag ledig såå skönt!Å hör å häpna jag ska ta det lugnt nästa helg!Händer nått som jag ser framemot med spänning!Ni som står mig närmst vet!Jag delar de sen när jag vet å kan utvärdera he he!Ja de är iaf dags nu å jag känner mig redo nu för detta!Ja å annars då väntar en Sälen resa i slutet på månaden,otippat men en kul grej!Åh har ju bara bra minnen från Sälen sist,fastän denna gång är vi bara tjejer som åker:)Girl Power he he!!
Ha det gott alla å på återseende:)

1 kommentar:

  1. Hej pärlan! Jag väntar med spänning!!!!!! :) Kram ner till er på Laggabo <3

    SvaraRadera