onsdag 10 november 2010

Känner enorm tillit till dig!

Fastän jag känt dig såå kort tid!Men har väl aldrig riktigt tveka på det heller!I dag satt du ett spår som verkligen bevisade att du vill detta lika mycket som jag!Du vill verkligen å du tänker ge d chansen!Jag tror knappt det är sant lika lite som du tror det!Vi tänker lika där..Ja mitt liv har verkligen varit rörigt!Var vindarna än vänder så ger vi det tid!!Behöver vi båda.All bekräftelse som du ger mig är enorm!Jag tänker ta till mig detta nu och tänka om helt!Jag tror det är värt det men vet ej ännu!Men att bli såå bevisad som jag blev i dag såå har jag släppt allt vad tvekan heter!!!Å i dag är jag glad å kmr nog vara ett bra tag!!Allt har sin tid det handlar bara om det!!!När man lär sig det å framför allt lita på människor omkring sig såå går ju allt såå mycket bättre!Såå glad att du är i mitt liv ska du veta,å för varje dag såå slutar jag aldrig förvånas att du är sann!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar