torsdag 18 november 2010

Veckorna går fort!!

Ja de är väl såå när livet ständigt präglas av både bra å dåliga saker!Jag tror man blir lycklig den dagen man lär sig släppa på vissa saker,å ingen är fullkomlig å ingen är perfekt såå är det.Handlar väl just bara om att våra liv ser såå olika ut.Å tur är väl de på gott å ont!Å allt handlar ju om hur man har runt omkring sig!Man väljer inte sitt öde,de blir som det blir,bra för en del å sämre för andra!
Livet handlar om kvalitet,livs kvalitet,lär dig att vara lycklig för det lilla,ibland behövs inte såå mycket för man ska bli det.Men ändå är nog gränsen bra hårfin kan jag tro......
Ja ja jag har det bra iaf inget att klaga på jag tror på ödet,jag ska ingenstans såå är det he he!
Ha de bra alla där ute nu!Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar