måndag 25 juli 2011

En annorlunda helg!

Med mycket olika människor men många som fått plats i mitt hjärta!
Har de forfarande bra men har haft mycket tankar å funderingar å minnen kring Annie....kommit över mig såå enormt den sista tiden,som om hon vill säga något till mig.....Men jag vet inte vad!De bubblar liksom över åh jag har blivit enormt ledsen!Svårt att förklara för någon som ej upplevt alla minnen vi delar,jo Rosie du vet juh!Vi skulle ju leva vidare å jag gör men de gör såå ont emellan åt nå såå väldigt ont å då är det tufft att vara människa!
Har varit såå mycket av allt i mitt liv inte konstigt kort huset raserar!
Har allt stöd jag behöver i mina vänner det är såå mycket kärlek det!
Tack för att ni försöker förstå mig alla dagar å alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar