söndag 31 juli 2011

Livet!!!

Handlar väl livet om hela tiden!Å att våga lita på det man tror på,allt från sig själv till olika känslor!Jag är alltid duktig på att råda andra människor å ge råd å finnas.Jag själv tar gärna råd men går alltid min egen väg i slutändan!Klart jag gör är fortfarande kapten i mitt eget skepp å styr det som jag vill,de får man ta om man känner mig!
Ingen ska säga vad jag ska göra el tycka jag går min egen väg å utgår självklart från känslan vad som känns bäst!Ingen skulle någonsin kunna ändra mig utan i stället får man acceptera att jag e jag!Jag reder mig alltid alla dagar även om livet pendlar enormt!Nu är jag glad å glad åh mår bra:)
Åh jag gör som jag vill alla dagar!
Jag är trygg å stark i mig själv å jag vet vad jag vill då jag väl finner det så vet ni!Då delar jag det med er åh för visst är det så man vet inte vad man finner förens man hittat det så är det ju!Åh det viktigaste av allt våga satsa på det du tror på annars kanske du vaknar en dag åh de är försent!Tänkvärt men ej påverkbart!!!
Ha en fortsatt fin Söndag alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar