måndag 1 augusti 2011

Ljudet av ett annat hjärta:)

Åh vad jag kan sakna de,hjärtslag,närhet,någon som finns å lyssnar,någon man kan dela allt med,vakna med,bli ihågkommen.Känslan av att vara saknad å ihåg kommen!De är mycket begärt men är det nått jag saknar såå är det det.Någon att vakna med,någon som alltid förstår om man e ledsen el glad:)Någon som väntar på en....jag trivs ensam men ändå är inte livet menat att man ska leva i ensamhet man ska leva i tvåsamhet!
Mitt år som ensam har varit turbulent å roligt med mycket minnen å bravader,men nu är det snart dags att landa!
Alla gör vi en dag,åh till en väldigt speciell vän visste inte du kände så,du som alltid finns vid min sida,jag finns alltid för dig men de vet du,bra att låta det brista ibland,tillåta sig vara ledsen!
Mitt liv är bra nu jag är glad å mår bra,känner mig harmonisk när jag fördelar om mitt liv å tänker om,vad är värt att må dåligt av?Vad ger mig dåliga energier??Tänker jag om såå vet jag ju:)
Måndag i dag må veckan gå fort nu:)
Kram Alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar