onsdag 17 augusti 2011

Varför luktar de såå gott å är såå mys:)




Jag tror aldrig man släppa den känslan lilla raringen,Marias å Daniel,s lilla Ilias gah vilken goding,hjärtat smälte.Små söta fingrar å tår å doften av ett litet liv såå mys:)Den känslan är jag kär i:)Även om jag sedan många år är klar med barn så är det ett liv,en liten människa i 9 månader har den legat där å haft det bra å fått plats jag är såå imponerad:)
Ja tagen av stunden for vi sedan till stallet till Happy å Harry som oxå verkar lyckliga och oberörda i sin lilla värld:)
Åh sedan dagen andra stora händelse lilla Leon Peon 2 år vilken goding:)Tänk jag minns de som i.g då jag höll dig i mina armar å hur mysigt det kändes,nu får man nästan tjata till sig en kram:)Goa barn ni gör livet värt att leva för alla dagar å förstår man vil ha egna barn en dag för de är liksom meningen med livet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar