söndag 14 augusti 2011

Helgen:)



Ja den har varit toppen:)Jobbat med mina bästa å fått hem kidzen el ungdomarna är det ju snart ggr 2:)Gah!!!!Emmy va nöjd med att ha fiskat kräftor första gången,åkt båt å tältat:)Så hon kom hem på Lördagen:)
Åh nu har hon börjat hoppa med Happy ska filma de någon dag duktigt häst:)
Hämtade hem Hanni från tåget i.g som varit i Uppsala å lyckan va total då tåget kom å hon klev ur:)Ro i en själ:)Mamma hjärtat får ro!
Söndagen i dag alltså jobbat men även varit kulturell med barnen,vi besökte Svin ryggen å jag ville Blå Grottan men de har lovat de en dag i veckan men vi skulle prata tyst om att jag ville ha fika med Hanni tyckte de va pinsamt he he:)Men jag vill å såå blir det älskade barn ni gör mina dagar:)
Älskar er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar