torsdag 18 augusti 2011

Ni får mig må såå bra:)




Vilken underbar Torsdag:)Yes!Firat Ritva på Cafe Kaka jag har inte glömt,vi kmr alltid vara vänner alltid,Även om våra liv ser olika ut såå glömmer jag aldrig en riktig vän som alltid funnits vid min sida aldrig någonsin hoppas du vet det!
Fick Karin på kaffe besök å hann även med en promenad med Sandra min älskade vän,såå många år vi delar!Skönt du känner mig bra så man behöver inte förklara såå mycket för dig:)
På e.m har jag haft Jenny å barnen här på taco åh som en enda stor familj:)All min kärlek till er:)
Åh annars då mår jag bra!Livet leker även om jag kan tycka de är för stillsamt ibland!
Fick några kloka ord på vägen i dag....
Följ ditt hjärta,man känner på känslan då det är rätt såå sant,jag vet den känslan att den finns när man väl finner rätt i hjärat finns inga tvivel då kan det inte bli för mycket av nått!Då finns inga funderingar,inga tvivel,ingen tid att vänta då är det bara följa vågen av käärlek:)Den känslan av att bli såå där tonårsförälskad,att längta såå de gör ont,att bara le vid tanken på att man är såå lycklig!Sååå vill jag bli en dag å då är alla tvivel om allt borta,då ska jag sluta att fundera,å vrf måste jag då egentligen:)
Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar