tisdag 23 augusti 2011

Detta med barnen:)



Ja först har jag nästan alltid haft de på heltid,å hos sin pappa varannan helg då vi separerade!Å så va det där då jag jobbade nätter.Men blev inge vidare så vi körde varannan vecka å jag kan anpassa mitt jobb ef det perfekt:)Men nu vet jag inte alls....Jag hade mycket egentid i början,nu blir jag bara rastlös då de är borta å tar hem de då jag egentligen inte ska!Jag vet inte vad det är,men känns bra ha de hemma fastän jag inte ska,lite Hänni i bland å vi har vår tid det är mys!Å Emmy är mera trogen sin pappa men vill oxå hem åh självklart:)Åh tror jag har landat mera i mig själv varav de känns bättre:)Ja mår nog bättre å då vill jag ha de nära.En stund sen bryter syskonkärlek ut å tonårs liv:)Yes men samtididgt är det inte då man lever?Vad vore livet utan allt skjutsande överallt?Å vem ska jag då tala om för vad som är rätt å fel?Vem ska säga att jag är bästa Mamman i världen?Å vem skulle då ringa mig 100 ggr om dagen????Ja vad vore livet om ni inte fanns,ingenting vore jag utan er!Ni är de bästa som finns åh jag älskar ha sista ordet alltid!All min kärlek till er Hanna å Emmy!Livet går ej i repris varav jag vårdar det:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar