måndag 29 augusti 2011

Tebax i verkligheten!

Ja Måndag morgon va trött som tusan!Men allt går men nog ogillar jag mornar gah!!!!
Åh nu börjar stall på mornarna med,tur jag delar de mornarna med Veronica å helgerna på mornarna har ju Emelie:)Tack för de!
Emmy va å hoppade med Happy i dag vilken grymt pigg häst hon är åh såå snäll:)Lycka med henne åh hoppas de räddar hennes tonår!Happy mår verkligen som hon förtjänar!
Åh hur mår Malin då jo hon mår rätt hyfsat ännu!Still going strong:)Även om livet har sina toppar å dalar emellan åt!Vem kan man lita på?Vilken känsla är bäst??Hur vill jag leva många olika funderingar om det!Trivs ensam fastän man saknar många saker!Rätt å riktig ska saker vara å den där känslan ska vara till 100% innan de ska bli nå!
Åh jag fick just veta att man ska aldrig ge upp sina drömmar,som liten ville jag bli läkare som vuxen polis men är nog dessvärre för klen men mentalt hade jag fixat det:)men älskar mitt jobb åh man kan inte få allt....
All kärlek till kidzen,Mamma å syrran hoppas Grekland va bäst å mina underbara älskade vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar