torsdag 11 augusti 2011

Känslor å ord!

Allt i samma handling!Har en dag då jag känner mig djup,vilket jag är emellan åt!Å har bestämt mig för att dela det med er läsare!
Blir vi någonsin nöjda i livet,kmr man någonsin våga landa ordentligt,våga att tro på att saker är på riktigt????Jag går till mig själv såå klart då jag har så svårt att lita på mig själv å andra människor såå klart!Klart man måste landa någon gång å bli nöjd jag vet:)Åh vill jag det,självklart när min tid är kommen såå vill jag det!
Jag som nästan har lika lätt att falla i skratt som i tårar,gahhh känslomänniska vad är det!!!!!
Att vara el inte vara,att tillåta sig själv många saker,visst vill jag många saker absolut,men när man tvivlar på många saker är det fasiken inte det lättaste!Undrar hur länge jag ska vara såå ibland undrar jag,eller ofta såå klart!Jag borde sluta fundera såå mycket å bara släppa,men då är stora frågan vågar jag det,vågar jag släppa taget.......Det återstår att se:)Jag lever i nuet,vissa dagar är jag bitter,som dig Jenny,men vrf är man vrf kan man inte bara glädjas åt det som finns å är!
I.m en ny dag med andra funderingar!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar