tisdag 26 juli 2011

Mys dag!

Som jag började med sovmorgon:)Ja som knappt haft ron att kunna sova förut men nu såå!
Åkte under f.m å lunchade med Linah å Linda mysigt så!
Fler sådana dagar tack:)Har fått hem Hänni stillar min rastlöshet se om Emmy vill hem me är ju ändå hemma så klart de får vara här bara mysigt!Med alla tjej viljor:)
Åh sen under e.m tog jag med mig mannen i mitt liv å gick på promenad:)Vi besökte Anni,de säger ju hundar känner av sånt,han blev hel stirrig då vi kom in på kyrkogården,lugnade sig då vi stannade vi henne!Kändes bra,känns bra att vara där även om de bara är en stund så känns de som hon vet jag är där!Känns som hon är med mig vilket jag är tacksam för!Å eftersom jag tror på att de kan vara såå,när jag tänker så blir jag glad åh allt känns såå mycket bättre!
Jobbar kväll i.m sen sover jag hos bästa Jenny hamnkrogen ett gäng tjejer vilket jag glädjs åt att få vara med mina älskade vänner:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar