fredag 8 juli 2011

Livet!

Har haft bra dagar nu då jag tänker framåt vet ju fortfarande vad jag vill med livet!
Åh snackade med Robban i.g vi har fasiken känt varann 1 år nu en sån kill kompis borde alla ha!Med han delar jag allt å han samma lika med mig:)Ska åka dit på Söndag å hälsa på är verkligen på tiden:)Han får mig på topp alltid när livet känns knas så finns han där!Precis som alla mina vänner men är skillnad med en kille som vän ser saker lite annorlunda!
Gör mig redo för jobbet ska jobba åt Ewa som inte fick ledigt!
Sen till bästa Jenny å umgås med tjejerna över helgen!I kväll är det spikat morgon dagen håller jag ännu öppen,har fått erbjudande köra på power meet,ja skulle väl passa då för någon raggar brud blir jag då aldrig!
Ha en fin helg alla!!!
Åh vet ni en utsida kan få en falla,men det är insidan som får en att hålla kvar:)Visst du:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar