måndag 18 augusti 2014

Barnen är viktigast!

Sååå är de:)funderade i morse,när jag vakna.messa jo hon va vaken:)nästa mess,hitta du till skolan.hur verkar de vara!gah!hon ringer vid 14.00,ja på jobbet!andas va kommer!jo hon på buss Nr 2!ensam på väg in emot stan!gah!som hon aldrig gjort annat!Västerås å Norberg!på tåg hem allt lugnt!Skolan äger:)en förväntans full Emmy💗växtemassor!Hanna kmr hem någratimmar sen tiilbaka:(lycklig Mor å Såå stolt!Emmy behåll dina drömmar!i.m åker du ensam hem:)kommentaren:Mamma de hade blivit för mycket för dig!!!Ekar i huvudet!hon har rätt!Min bil ja:(avgassystem känns nu lindrigt!kan Emmy behålla lugnet kan jag!såå stolt!ber till Gud du hittar din plats där!kul se dig Hanni❤️Ni är det bästa jag gjort i livet!jag älskar er!Oavsett val!puss å kram!dags klippa navelsträng?skaffa sig ett eget liv kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar