torsdag 14 augusti 2014

Lugnet har lagt sig på olika vis:)

Joo jag har ju sovit på jobbet i natt:)jaaaa som vanligt då det är Onsdag:)visst Emmy haft natt gäst några dar!åh jag som är kvälls människa kom ju inte till ro förrän ef 01.00!sen vaknade jag ef 05.00 jaaa!bara kolla tv igen då!väl hemma tänkte jag bara sova liiiiiite!men möts av 5 sovande ungdomar:)jaha jaaa!lugnet med brand har lagt sig!märks nu man har ungdomsgård igen:)inte gör de nå heller💗hör väl till!skönt slippa höra tugg om brand,skönt kunna vara ute!åh ja skönt att ha börjat jobba:)åh snart börjar skolan!livet återvänder!rutiner mår vi bra av:)nu har jag kört ett gäng brudar till Avesta:)de betyder att jag å Niklas får kvällen Alena:)💗de händer ibland!i.m kör jobb helg igång igen:)åh jag är rak hårig:)målet är nog hårförlängning å rasta flätor i Thailand:)om jag inte rakat av mig hår tills dess!haha!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar