fredag 22 augusti 2014

Silja Galaxy:)

Va en fin båt:)ja ni hörde rätt:)resan gick i lugnets tecken som vi bestämt!jag blev uppbjuden till Dans i Piano Baren av Niklas:)han kan han:)2 glas vin tog vi på hela resan:)vi kollade båt,underhållning:)vi avslutade kvällen i vår fina hytt med en favorit i repris:)kläd poker hehe!ja vann:)vi pratade till morgon timmar:)jag drog upp dig tidigt i morse:)vi hade Champange frukost lyx!vi har talat oändligt om allt som vanligt:)du delar så fina komplimanger så jag har inga svar....du säger du älskar mig oändligt💗det är stort!tack för du gjorde vår resa till ett minne jag aldrig glömmer!åh du klagar aldrig på att jag röker,du är alltid vid min sida!ja vet jag borde sluta en dag sååå!i.m kör jobb helg i gång!jag tar bussen ovanligt!då bilen gett upp:(vad gör det!lycka är du Niklas💗💗💗



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar