lördag 9 augusti 2014

Energiska klubben:)

Jo råååå!man går av på jobbet 08.00 åh ändå inte hemma förrän ef 11!!mäh ett tecken på att man gillar sitt jobb va:)eller va de Marina som drog haha!hade en sovande tonåring i min säng då ja kom hem:)hon vaknade av då ja drog upp rullgardinen:)värsta rycket,putsat fönster å städat!otippat jag städar nä!men har slappat till mig på semestern:(sen blev de bullbak!döm om min förvåning va fan är kavel?haha hitta den hos Hanni:)betyder att jag inte bakat sen jul:)ja ja!plötsligt händer deeeeee!rastlös som fan!åh nu är de jobba som står högt upp på schemat!Thailand knackar på!tror Niklas kommer dit!i samband med hans USA resa!men han har fått order om att komma v2!nu ser vår första vecka bäst ut!bläddra på i Agendan du babe💗vännerna först:)puss å kram på er!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar