onsdag 25 mars 2015

Att få vara just JAG❤️

Älskar livet nu!åh visst är de massa uppförsbackar emellan åt!fått höra att jag blivit lugnare!visst är de så!Själen har landat!vill fortfarande många saker å full uppmuntran från Niklas!allt har sin tid:)du fixar du det jag vill utan att överdriva!du finns,du förstår som få!du är min stora oändliga kärlek å bästa vän❤️jag låter dig vara just du å du samma med mig!      Du skickar låtar,fina sms,ger mig komplimanger så man nästan rodnar!film klipp i frustration på dig själv haha!du ger mig vägledning i livet!du är min största drog!                                                          Åh du klagar aldrig!du finns!åh din omtanke är de finaste jag vet!umgåtts med kärleken,promenerat,nu jour!livet blev inte som jag tänkt❤️❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar