måndag 2 mars 2015

Feeling Good!

Så fint här å mycket liv:)tog mig en dag att landa:)såg delar av stan i går!åt på en ny öppnad resturang!gick gata upp å gata ner:)Niklas blir som ett barn!hade ej mobil med ut i går!ska fota i dag!             Blir opera huset i dag!åh Niklas vill gå på hm:)de ni!vi bada i går å bastade!döm om min förvåning då de sitter en naken Karl i bastun!haha!                                   Hotell personalen öppnar till å med dörrar då man kommer å går!jag förlorade i kort i går!somnade tidigt å vaknade tidigt!       Du har verkligen hjärtat på rätt plats❤️spelar egentligen ingen roll var vi är,roligt har vi!åh detta blir nog en stad besöka igen!åh de bästa med att du drar med mig ut på saker,lär mig saker jag inte vet!min egen Direktör!som låter mig vara precis som jag är!behöver inte tassa på tå,eller tänka på vad jag säger!du tar de!min fina kärlek❤️❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar