tisdag 24 mars 2015

Tisdag!

Som har varit min bästa dag:)som jag dissat lite!men i dag va de dags!vägning!konstaterade de va 1 månad sen jag vägde mig!-1,8kg där satt den!9 kg lättare!mitt mål är 10kg till slutet på April!sen lite till dåååå!ska vara klar i juli:)men vet ni!prövade min nya bikini i dag!vrf ska pattarna minska!får nog rulla i de haha!snart 1 månad kvar till Side!           Innan de ska de jobbas å hinnas med annat kul!                                                 Hälsade på Hanna i dag!åh åkte hem illa!för kort!men min fina kommer å bjuder på lunch i.m❤️sen jobba jour!soft vecka!åh kan man få ut å gå abstinens?jag tror de!Emmy säger nej!dock anser hon kärleken kan vara en drog!hon har tok rätt!åh grattis till min fina mormor i himlen❤️i dag skulle du blivit 93år!vet du fyller i dag!men inte att åren gått så fort!du va en riktig Bull mormor;)med kex chocklad i byrån,din knarriga bäddsoffa,åh noppriga lakan❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar