tisdag 17 mars 2015

Fått nå gjort dag!

Hade ju grym träningsvärk i går!så bestämde inte ställa klocka i morse!vaknade tidigt men somnade om:).  Vid 10 blev de promenad med Emmy!hon tyckte jag gick för fort:).            Lagat mat i massor!målat klart köks soffa!tänkte på i dag förr köpte jag alltid nytt å kasta!nu gör jag om!för jag vill!åh handla å handla är ingen prio mera!vill jobba å jobba å spara!åh umgås massa med vänner!glad jag kan välja ha de så!   Livet är sååå mycket❤️älskar fortfarande ordning å reda!Emmy skämdes då jag åkte osminkad å varm direkt efter promenad,till Ica!haha!jag bryr mig om hur jag ser ut!men i dag har varit en bara vara dag:)jag är energisk när jag sätter den sidan till!åh planera är min starka sida!nu är kontrakt skickat!blir Thailand 3 veckor!betyder enormt mycket💗💗💗



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar