onsdag 9 december 2015

Arbetsmiljöspelet!

Ja har tillbringat dagen på ett åter uppbyggt Lingården:)som någon dåre elda till grunden för några år sen:(väldigt intressant upplägg!nu vann dock inte min grupp men en andra plats:)inom de fackliga man lär hela tiden!åh tycker fortfarande de är kul!åh man träffar människor man normalt inte skulle träffa:).  Sen åkte jag hem till min sjukling<3           Hade beställt tid åt Emmy för hals ont!men i går började öronen!jo då dubbel sidig öroninflammation:(nu har hon fått penicillin så piggar nog på sig!     I.m 12 timmar på jobbet sen är de banne mig ledigt 5 dar:)längtar efter min kärlek sååå mycket!snart snart är vi tillsammans igen<3 då mår själ åh hjärtat som bäst!du är en stor del av min drivkraft min bästa energi källa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar