onsdag 30 december 2015

Snart nytt År!

Vad gav mig då 2015!massa hopp åh massa förtvivlan med!ett bra år men oxå ett tungt år!vi förlorade människor som gick för tidigt:(vi tog oss igenom!jag brakade åh hamnade på psyket!med facit i hand va de nog min räddning!you are never Walk Alone!......                                 Så tacksam för alla fina vänner,mina barn,mitt jobb!åh med en ljus framtid till mötes med den finaste Mannen som finns,vågar jag tro,åh veta att allt blir såå bra!Ha ett riktigt fint nyår!vänskaper är som kärleken,vårda de rätt så stannar de kvar!                                                           Åh vaknade upp i stugan i morse mys!hemma el natt jobb pågår!åh firar in de nya året i stugan:)för att sedan jobba!jo mina drömmar går nog i uppfyllelse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar