lördag 5 december 2015

Nattjobb pågår....stör ej!

Så känns de lite!man blir rätt off!vaken först hela natten!sen sova halva dan för att orka!alla är vi olika!visst kan jag jobba nätter men inte för ofta!sedan vända tillbaka nästa vecka för dag!äh allt går!     Nu umgås man mest med sig själv då jag behöver sova!                                            Fick en fråga i dag hur Man hittar glädjen när livet är tungt.....man får ha små mål som gör de värt att gå vidare för!nu har ju jag semestrat så nu är de mycket jobb på agendan!ska jobba hela julen med!inga större planer på agendan:)jo en kryss i Januari:)räcker bra där har man nått se fram emot:)el kanske är de för mitt liv överlag har landat jag känner annorlunda?kan vara sååå!                     Stadierna i livet är många!inga hinder är för höga!allt tar bara olika lång tid åh bör!med fina vänner i livet kommer man långt!så vårda de<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar